Wednesday, August 04, 2010

impian

Posted by rosmamustafa at 6:43 PM
banyak benda aku nak dalam dunia ni dan tak lupa jugak syurga yang kekal abadi. aku nak study medic, be a doctor. aku nak bila parents aku sakit, aku yang akan selamatkan dorang. bila family aku cedera, aku yang kan jadi hero dorang. aku nak bahagia selamanya. dipelihara Allah. tapi aku banyak buat silap. tak sedar pon. ikot nafsu sangat. study sikit letih. berangan lebih. and satu silap aku yang sampai sekarang aku tak ubah. ya allah, aku harap kau ampunkan aku. and bagi miracle biar aku survive life kat matrik ni. terlalu berat tekanannye ya allah :( tapi aku tak kan mengalah. aku kan cuba belajar and capai impian demi masa depan and ibu bapa aku. amin

0 comments on "impian"

Post a Comment

 

silence soul speaks Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal