Sunday, May 30, 2010

pengorbanan

Posted by rosmamustafa at 2:01 AM
dah berhabuk gila blog ni kan. memang after this dah jarang nak update. kite bercerai talak 2 ye yang. sorry, tade mase layan awak! okay, ni a bit free, sebab cuti wesak, so dapatlah balik rumah. err, actually bukan free sangat! koya free je, assignments bertimbun timbun gamaknye. tak terbuat dah :(

aku nak story pasal pengorbanan! urghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....pendek cite, time orientasi aku careless gila sampai patah spek aku. well, mate ke 2 dah tade. esok lusa nak start kuliah, so macam mane ni. menages jugak la kan. since kedai spek dalam kulim kat mane pon aku tak kenal lagi. aku call mak story, then tetibe mak cakap esok die datang. aku cakap toksah la kan. nyusah je. aku ingat mak gurau jela nak datang. tengok tengok pagi esok, kol 9 dah terpacak kat kolej ni. here, in kedah. ya allah, i wasssss...speechless. shocked la jugak. tak sangka kan. rupe rupenya kol 2 pagi mak, abah and cousin aku sorang gerak dari kb. 2 pagi!!!!!! ni semua sebab aku cakap boleh outing hingga kol 2 je. padahal sampai kol 7 petang. adess. ni semua salah aku tahu. my parents sampai kulim dalam kol 7 pagi. then kol9 datang la kolej, ambik aku pergi buat spek. kol1 dah gerak balik, sebab takut sampai malam ka kelantan. then baru petang tadi mak cerita actually time dorang henti makan otw nak datang that day, mak ter'jumpa' dengan 'orang'. well, bukan orang mana lah kan pagi pagi bute depan toilet. kepala botak and mak pergi tanya die kat mane toilet. tengok2 pastu lesap. then, almost kena rompak. nasib baik tetibe driver bus muncul kat area tu. uishhhhh! ya allah, thanks ya allah. kau pelihara kedua dua ibu bapaku. nasib baik benda bukan bukan tak ganggu dorang. aku takut sangat kalau jadi pape kat dorang. kalau jadi pape, confirm aku akan nyesal gila, sebab aku yang mengade mengadu. ma, yah tok seko ma mari sumguh, jauh dari kelantan, just nak bawak aku klua buat spek. my friends semua tak caye my parents datang jauh jauh. ore hargai sangat pengorbanan ma nge abah. bila ingat, rase nak nages je

bila duduk jauh dari rumah,
baru rase manisnye kasih sayang ibu bapa :)

0 comments on "pengorbanan"

Post a Comment

 

silence soul speaks Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal